Internet postaje najveći oglasni medij

Do 2017. godine internet će biti najveći oglasni medij širom svijeta. Danas internet oglašavanje već  dominira u odnosu na cjelokupni oglasni prostor u 7 razvijenih zemalja.

„Glavni pokretač rasta interneta je mobilno oglašavanje. Između 2015. i 2017. godine predviđamo da će mobilno vise nego udvostručiti svoj udeo u globalnom ulaganju u oglašavanje. Desktop će se zadržati u jednakoj meri kao što je i sada, no na svim ostalim medijima će se udeo smanjiti nauštrb rasta mobilnog oglašavanja. Mobilni uređaji su istovremeno pokretačka sila koja stimulira rast celog tržišta, stoga će doprineti 70% ukupnog svetskog rasta potrošnje za oglašavanje za period od 2014. do 2017. godine.” – objavio je ZenithOptimedia u svom izveštaju.

Globalni porast potrošnje za oglašavanje doživet će rast od 4.2% i dostići 531 milijardi dolara u 2015., na šta se očekuje rast od dodatnih 5.0% u 2016. godini.

Steve King, CEO ZenithOptimedia kaže da vreme koje ljudi provode gledajući online video na svojim tabletima i pametnim telefonima raste, pa oglašivači menjaju svoje budžete za online oglašavanje kako bi pratili ovaj trend. Penetracija internet uređaja i nove tehnologije oglašavanja daje oglašivačima nove mogućnosti za komunikaciju s potrošačima.

ClickAttack već nekoliko godina omogućava mobilno oglašavanje na području celog regiona. Ukoliko još uvek niste iskusili mogućnosti koje ovaj tip oglašavanja nudi, kontaktirajte nas pa ćemo vam pokazati.

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima iz sveta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Zelengorska 1g
11070 Novi Beograd, Srbija
Telefon:+ 381 11 3110 446
Email: info.rs@clickattack.com

Saznaj više