Black Friday i Cyber Monday ukratko: mobile obara rekorde!

Mobile oborio prodajni rekord

Black Friday i Cyber Monday, ključne tačke praznične shopping sezone, sada su iza nas. Marketing stručnjaci i prodavci dali su sve od sebe da pronađu najbolje strategije za osvajanje pažnje savremenih potrošača, ali i njihovih novčanika. Više nego ikad, brendovi stavljaju akcenat na individualizaciji kako bi svakom kupcu ponudili pravi proizvod u pravo vreme i samim tim maksimalno iskoristili svaku interakciju.

Rekordna prodaja, putem mobilnih uređaja, koja je ostvarena na Black Friday i Cyber Monday nije slučajnost. Ona predstavlja rezultat truda koji su hiljade pablišera i marketinških stručnjaka uložili u stvaranje marketinških strategija dizajniranih da privuku pažnju kupaca tokom tog perioda. Sa druge strane, potrošači su istraživajući na web-u, putem mobilnih uređaja, nailazili na njihove oglase, što je kao rezultat imalo povećanje prometa na stranicama oglašivača.

Black Friday prestigao Cyber Monday po broju pretraživanja za kupovinu putem mobilnih uređaja

Prema izveštaju koji je kreirao Salesforce, Black Friday je imao najveći broj mobilnih pretraživanja za kupovinu tokom čitavog novembra, prestigavši tako Cyber Monday, poznatijeg kao najvažniji dan za digitalni shopping u godini. Objašnjenje za ovakav rasplet leži u dve ključne promene: potrošači su ‘pomerili’ svoju digitalnu potrošnju na Black Friday, a i sami prodavci su tom danu pristupili kao ključnom danu za digitalnu kupovinu.

Mobilno oglašavanje dovelo i do povećanja prometa u prodajnim objektima

Osim traženja najboljih online ponuda, potrošači su želeli da, kroz mobilne kanale, pronađu najbolje ponude i u prodajnim objektima. U poređenju sa prosečnim vikendom u novembru, promet u prodajnim objektima porastao je za 65% tokom Black Friday-a, što ukazuje na to da kupci i dalje vole da obilaze radnje tokom prazničnog shopping-a. U prilog tome govori i primer našeg klijenta iz Hrvatske koji je iskoristio mobilno oglašavanje kako bi privukao kupce u svoje radnje.

ca_harvey_norman_900x500

Harvey Norman je, u sklopu obe kampanje, iskoristio mogućnosti mobilnog oglašavanja. Deo njihove kampanje za Cyber Monday bio je Fullscreen HTML5 interaktivni baner čija je svrha bila da korisnike motiviše na interakciju. Uz pomoć zabavne kreative prilagođene iskustvu korisnika mobilnih uređaja, ciljna publika je imala priliku da se informiše o ponudi na originalan i zanimljiv način.

Sve više kupaca obavlja kupovinu putem mobilnog uređaja

Poenta je jasna – sve više kupaca bira mobilni uređaj kao sredstvo za kupovinu tokom praznika, a njihov udeo u prodaji zasigurno će nastaviti da raste. Preostaju još samo tri nedelje do katoličkog Božića 2016. i tek nekoliko meseci do značajnih praznika u 2017. godini. Ukoliko već niste, krajnje je vreme da pripremite sebe, svoju kompaniju, web stranice i aplikacije!

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima iz sveta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Zelengorska 1g
11070 Novi Beograd, Srbija
Telefon:+ 381 11 3110 446
Email: info.rs@clickattack.com

Saznaj više