Bolje opcije targetovanja za kampanje koje ciljaju na žene
Tračara, jedan od najposjećenijih ženskih portala u Srbiji sada je deo ClickAttack mreže. To znači da sada nudimo još bolje opcije za targetovanje za kampanje koje ciljaju žene. Napravili smo kratak intervju sa njima, kako biste saznali više o njihovom portalu, publici koja ga cita i slične informacije koje će vam biti od koristi kada se odlučite uključiti i ovaj portal u svoju kampanju.
1. Koliko poseta mesečno imate?
Tračaru čita preko pola miliona čitalaca mesečno.
2. Ko je vaša publika?
Urbane, mlade žene. Većinom iz Srbije i regiona, pretežno iz Beograda i Novog Sada. Žene koje zanima moda, kozmetika, zdravlje i koje su spremne da probaju sve što im se čini dovoljno zanimljivim.
3. Koji je najpopularniji sadržaj?
Ličnosti i događaji koji su u trendu, ekskluzive i moda.
4. Pozitivna iskustva sa oglašivačima na desktop sajtu?
Sarađivali smo sa većinom najvećih oglašivača na našim prostorima (P&G, Coca Cola, MTS, Fox, McDonald’s, Nivea) kroz različite oblike i kampanje: baneri, sponzorisani tekstovi, brendiranje pozadine i hedera, takeover i sl. Mnogi od njih nam se konstantno vraćaju.
5. Kakve oglašivače biste želeli na svom portalu?
Oglašivače koji su spremni za drugačije i inovativne predloge, koji ne prezaju da urade nešto novo na domaćem internetu.
Ukoliko i vi imate mobilni portal ili aplikaciju i želite ih uključiti u ClickAttack mrežu, kontaktirajte nas. A ukoliko ste brend i razmisljate o oglašavanju, javite se i odgovorit ćemo na sva vaša pitanja.