Budite kompozitor, izvođač i dirigent svog b(r)enda: kratki osvrt na DAMconf 2016
Jesu se slegli utisci? Nakon rebrendiranja, 2 meseca organizacije, 752 razmenjena mail-a i ukupno 38 pozvanih predavača, u zagrebačkom Hypo Centru se prošlog četvrtka održala regionalna konferencija o digitalnom marketingu – DAMconf.
Najveća do sada
Brojni posetioci (najveći broj do sada!) imali su priliku da uživaju u skoro 7 sati programa koji se istovremeno odražavao u 2 dvorane, plavoj i narandžastoj. Između uzbudljivih prezentacija i panela posetioci su uživali u poslasticama naših sponzora, obnavljali stara i sticali nova poznanstva. Nije što je konferencija naša, ali na naše izrazito zadovoljstvo atmosfera je bila vrhunska tokom čitavog trajanja programa! Podelili smo i vredne Uber i Kisha nagrade.
U dobrom društvu
Publiku su oduševili govornici koji su pričali o programmatic oglašavanju, digitalizaciji televizije, korisničkom iskustvu, YouTube-u, „zombie“ aplikacijama kao i o predviđenoj budućnosti oglašivačkih agencija, o nativnom oglašavanju i ponešto o content marketingu. Svoja razmišljanja posetioci su podelili na društvenim mrežama:
Do 2020. godine 82% korisnika na netu će gledati video sadržaje #DAMconf
— Vladimir Curcic (@Curence) November 10, 2016
Tko konzumira sadržaj na YouTubeu? Mame i gameri. Usput, više od 30% gamera su žene, a 47% ih i ima djecu. Dakle, mame-gameri! 🙋 #damconf pic.twitter.com/r0hRowm9AP
— Mia Biberović (@cyberkoza) November 10, 2016
Marijana Prpić: Content je kralj, a distribucija je kraljica #DAMconf pic.twitter.com/AWnLn1yq2H
— Zinka Ivanković (@Zinka_Ivankovic) November 10, 2016
1 in 4 downloaded mobile apps gets opened only once after the install – Roberto Agosti #DAMconf
— Aleksandar Atanasov (@AleksAtanasov) November 10, 2016
Neki govornici pridružili su nam se treći put za redom, a sudeći po utiscima sa ovogodišnje konferencije neće nas iznenaditi ako ne budu mogli da se odupru našem pozivu i sledeće!
Od srca hvala
Zahvaljujemo se svim našim sponzorima, posebno Njuškalu i 24 sata, kao i Autocommerce Hrvatska koji je ulepšao ambijent narandžaste sobe prelepom Alfa Romeo Giulia-om kojoj je upućeno mnoštvo nežnih muških pogleda, Dentsu Aegis Network, Podravka, Uber i Web Burza, kao i našim sponzorima koji su nas počastili svojim proizvodima Nescafe, Pauza.hr, Juicy, Cedevita, Kala, Pan, Somersby a veliko hvala i našim brojnim medijskim pokroviteljima!
Slatko iščekivanje DAM konferencije za ovu godinu je završeno. Sad čekamo advent, pa letnji godišnji i već kreću pripreme za sledeći. Upečatljivih trenutaka prisetite se u galeriji slika. Hvala svima što ste bili deo DAMconf 2016. Bez svih vas, to bi bilo „DAMN, yet another conference“!