Case Study Podravka: Inteligentni Mobilni Targeting
Ciljna grupa je bitna
Zamisli da možeš da koristiš budžet za oglašavanje samo na one korisnike koji su zainteresovani za tvoj proizvod. Da možeš da targetiraš korisnike direktno i inteligentno.
Vreme je da zaboravimo na oglašavanje u kojem izbacujemo utiske koji možda i ne dosegnu naše potencijalne korisnike. Čak i digitalno oglašavanje, sa svim svojim prednostima, izgleda kao reklama na sportskim događajima ako ne koristi targetiranje kako bi doseglo pravu publiku. Od svih koji vide reklamu, možda je dvoje zaista zainteresovano.
Zato pričamo o novoj generaciji targetinga. Osim prema danu u nedelji, vremenu u danu, mobilnom operateru ili mobilnom uređaju, sada možeš da targetiraš korisnike još inteligentnije. Kad kažemo inteligentnije, mislimo na mogućnost targetiranja korisnika pomoću raznih spoljašnjih okidača. Na primer, rezultata na sportskim događanjima, vremenskoj prognozi ili podacima sa berze. Ili pomoću nekih od mnoštva drugih raspoloživih spoljašnjih faktora.
U saradnji sa Podravkom, sproveli smo nedavno jednu takvu kampanju u Hrvatskoj koja je koristila inteligentno targetiranje. Za njihov brend „Podravka supe“ osmislili smo mobilnu kampanju koja je koristila vremensku prognozu, te su se, u zavisnosti od vremenskih prilika, prikazivali različiti baneri. Zavisno od toga da li je napolju bilo sunčano, oblačno, kišovito ili olujno, te da li je bio dan ili veče, korisnicima su se prikazivali baneri s odgovarajućim kreacijama i različitim supama.
Uz ovaj inteligentni mobilni targeting, iskoristili smo i geo-lokacijski targeting, te smo kampanjom ciljali samo korisnike na željenim lokacijama. Uz CTR od 19,93%, kampanja je bila pravi pogodak. Ali priča se nije završila ovde. Nakon što su korisnici kliknuli na baner, došli su na responsive landing stranicu gde ih je dočekala kreacija koja se nastavljala na priču s banera kroz HTML5 animaciju. Na landing stranici su korisnici mogli da pronađu i više informacija o svim supama, te video koji prati kampanju.
Ova kampanja je dokaz kako se pametnim korišćenjem targetinga i mobilno optimizovanom kreacijom mogu dostići izvanredni rezultati.
Želite li i Vi ovakve rezultate? Javite se i napravićemo mobilnu kampanju za Vas!