ClickAttack Godišnji Izveštaj 2015: Najbolji alat za donošenje odluka u mobilnom oglašavanju
Dobar marketing sastoji se jednim delom iz iskustva, delom od intuicije i delom od podataka. Ne možemo da vam pomognemo oko iskustva i intuicije, međutim, možemo da vam ponudimo podatke koji će olakšati sve vaše odluke o mobilnom oglašavanju u SEE i povećati njegovu isplativost.
Kako koristiti ClickAttack Godišnji Izveštaj
Godišnji izveštaj pripremili smo kako bi brendovima i agencijama omogućili uvid u ponašanje mobilnih korisnika u regionu. Koji tipovi mobilnih oglasa imaju najbolje rezultate, kako izgledaju kreativna rešenja na koje su korisnici najbolje reagovali, kakva je interakcija s HTML5 oglasima. Ovi podaci pomoći će donosiocima odluka o marketinškim budžetima kako bi što efikasnije iskoristili mobilni kanal.
Mediji i mobilni developeri kroz Izveštaj mogu saznati koji su modeli mobilnih uređaja najpopularniji kao i na koje operativne sisteme moraju da se fokusiraju kod planiranja mobilnih aplikacija. Izveštaj, takođe, pruža uvid u udeo mobilnog oglašavanja po industrijskim vertikalama, što može dati predstavu o postojećim ciljnim grupama koje su spremne za eksploataciju.
Međutim, to je samo deo informacija koje Godišnji Izvještaj nudi. U njemu ćete pronaći pregršt informacija relevantnih ne samo za mobilno oglašavanje već i za razvoj mobilnih kanala. Podaci koje pruža mogu biti korisni svima koji na bilo koji način učestvuju u mobilnoj revoluciji SEE regije.
Prikupljanje podataka
Svi podaci u ClickAttack godišnjem izveštaju prikupljeni su putem internog Business Intelligence sistema kojim pratimo sve kampanje koje su isporučene putem našeg Mobile Ad Servera u toku 2015. godine. ClickAttack je trenutno prisutan u osam zemalja regiona, a neke od zemalja su dodate kasnije tokom 2015. godine, pa nije isporučen dovoljan broj kampanja koji bi omogućio prikaz relevantnih podataka za zemlju u pitanju. Iz tog razloga se podaci za neke od zemalja ne prikazuju u svim delovima Izveštaja.