Isplati li se biti kreativan u mobilnom oglašavanju?
Mobilne tehnologije danas pružaju inovativne i uzbudljive mogućnosti za marketing. Za mobilno oglašavanje to konkretno znači potpuno novi spektar tehničkih i taktičkih opcija koje s tradicionalnim oglašavanjem nisu bile moguće. Ovako obogaćeno mobilno oglašavanje dovodi do povećane kreativnosti u načinu na koji angažujemo publiku, bilo da je cilj promovisati novi proizvod ili uslugu, usmeriti posete na web stranicu ili steći nove korisnike aplikacija.
Kod ulaganja u mobilno oglašavanje, i dalje se gleda samo na isplativost, dok jedno legitimno pitanje ostaje neodgovoreno: koliko se isplati biti kreativan u mobilnom oglašavanju? Stoga vam donosimo tri načina kako da kreativnost u mobilnom oglašavanju možemo povežemo s poslovnim rezultatima.
Razmišljajte dalje od mobilnog oglasa
Generalno, kreativnost se u oglašavanju koristi za identifikovanje problema s kojim se korisnik suočava, te prikazivanje proizvoda ili servisa koji rešava taj problem. Stoga je potrebno pogledati dalje od samog oglasa.
Razni primeri dizajna u mobilnom oglašavanja su zapravo smanjene verzije desktop internet oglasa, čime se odbacuju mnoge prednosti i mogućnosti mobilne tehnologije. Oglas je samo početak korisnikovog iskustva, jer angažman korisnika na njemu ne prestaje. Zato razmišljajte i o mobilnoj destinaciji kako bi pružili kompletno post-klik iskustvo.
Uzmite u obzir korisnikove interakcije na mobilnom telefonu
Dodirivanje, povlačenje, tapkanje, slikanje – zvuči poznato? Mobilni angažman koji će imati pozitivni učinak na vaše poslovanje ne staje na dizajniranju oglasa koji će stati u standardne oglasne formate za mobilne uređaje. Potrebno je razmišljati mobilno. Velik je raspon jedinstvenih opcija mobilnih uređaja, kao mogućnost određivanja lokacije, dodirni-za-poziv funkcija, kamera, sinhronizacija kalendara, pa čak i podcenjeno dodirivanje ekrana. Svaka od njih može pružiti sveobuhvatno iskustvo, te učiniti mobilno iskustvo pamtljivim i učinkovitim. Protegnite svoju kreativnost i neka vaš oglas reaguje kad korisnik nagne telefon, pređe prstom preko ekrana ili protrese uređaj.
Transformišite svoju poruku u koristan dijalog
Nemojte zaboraviti da je mobilni telefon naš najličniji uređaj. Kad ga koristite za oglašavanje, važno je da prenosite pravu poruku, koja će istovremeno biti kreativno uverljiva i podsticati na akciju. U zavisnosti od tona komunikacije vašeg branda, oglas može od korisnika zahtevati fizičku interakciju s uređajem, prikazati sliku u pokretu ili koristiti zvuk. Vrsta interakcije zavisiće i od toga da li želite da korisnicima predočite poruku koja je agresivnija ili se radi o mirnoj i emotivno osetljivoj poruci.
Širenje kreativnih ideja u dvostranu komunikaciju će pozitivno doprineti poslovnim ciljevima, koji mogu varirati od preuzimanja aplikacije do lociranja fizičkih trgovina ili m-trgovine.
Kreativnost daje rezultate
Poslovanje se menja i za to možemo da se zahvalimo kreativnosti. Stoga bi vaše preduzeće trebalo više da investira u kreativne mobilne kampanje koje pružaju najbolje rezultate za vaš brand. Iako povezanost između poslovanja i kreativnosti nije uvijek direktna, istina je da zajedno proizvode neverovatne rezultate. Što su vaši mobilni oglasi kreativniji, to su bolje šanse za povećanje prodaje i stvarne poslovne rezultate.